Plugghelg

Precis skrivit ut en arbetsbok för korrekturläsning, så att den helst är klar nu innan jag ska påbörja nästa, ny placering snart där jag ska vara i två veckor. Kommit ungefär halvvägs i min juluppgift i att kritiskt granska artikel, men så fort jag börjar med den kommer jag fram till att arbetsboken nog är roligare.

Igår var det åtta timmar i stallet som gällde, därför jag inte ska ut idag och imorgon utan först på måndag till stallmötet. men fixa stallet, motionera knubbisen och fixa staket. Presso var också med sedan sov han gott. På kvällen var det bio med Emma och se Hundraåringen, struntsamma vad andra säger den var bra, lite seg och kan förstå att den inte var så charmig om man inte läst boken.

Nu smiter jag nog snart iväg till gymmet istället, för sedan är det bara artikeln kvar så då rymmer jag iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0