Gott nytt år

Lite i efterhand kan jag önska min bloggläsare...Gott nytt år! Ännu en nyår firades med Bettan och Joost och lite fler. Alldeles för mycket onyttigheter både igår, förra året och idag!! Får väl köra lite nyttig januarimånad nu då. Innan allt onyttigt som jag fått i jul får öppnas.

Jättemysig runda med Ariella i sällskap med Monica och Stella gjordes i det fina vädret. Annars är det bara praktik imorgon och livet flyter på.

Alla andra har skrivit lite lista på mål för nästa år, så kör en kort variant:
Ariella ska bli frisk och komma igång igen, banta lite, bättre kondis och andningen ska inte påverka mitt lilla hjärta.
Bli klar med utbildningen
Ha jobb
Flytta hemifrån
Köpa egen storhäst!
Fortsätta med träningen likadant som senaste året

Trevlig fortsättning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0