Ett halvår sen sist

Tiden går så fort, senaste inlägget hade jag en dag kvar i skolan, nu har jag arbetat i över ett halvår. Bott i Malmö i snart två år, helt galet! parallellt har jag tagit hand om min älskade lilla Ariella, Sedan ett par månader har älskade Atinka återförenat sig med oss. Men att en häst kunnit bli så tjock på ett och ett halvt år är skrämmande.
 
I alla fall sommarjobbade där jag innan haft 15 veckors praktik, det kombinerade jag med att komma igång med mina passträningar på allvar och att åka ut till stallet. Där red jag främst friesern Della som kom igång med både hoppningen och dressyren på lite mer allvar.
 
Fick sedan förlängt på jobbet, började köra bil till stallet efter jobb, vilket direkt resulterade i att jag hann hinna rida fler hästar. Sedan har det flutit på som livet har ovanan att göra om man inte har omväxling i yrkeslivet. Varannan dag stallet med ridning och söta småhästar och varanann dag gymmet! Vilken utveckling det har blivit hos mig själv träningsmässigt.
 
Har gått över till de lite tuffare passen som är gjorda för träningsvana! Älskar det!! Gårdagens beslut var också att jag ska lära mig gå armgång! Hur svårt kan det egentligen vara....ja tydligen väldigt svårt, men armgång och armhävningar ska bli min nya bästa vänner!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0