Snart jul

Ariella har sen sist flyttat och har det bättre än bäst, alla symptom borta så fort hon kom bort från förra stallet. Bara frakturen på nosryggen kvar, men inte så mycket jag kan göra åt den. Blir ett fult överben av den, men jag överlever det.

Har nu varit fem veckor på praktiken och stortrivs, har fixat examensarbete samt sommarjobb vilket såklart känns bra. Blir lite andra avdelningar på praktiken efter julen, men det ska bli fortsatt intressant.

Jobbar på med min arbetsbok, men idag har jag köpt sista paketen, samt tagit bussen till Gessie och cyklat hem den cykeln i medvinden. Cyklade inom till ett annat stall och hämtade Yasmines gamla grimma, kärt minne av det lilla monstret.

Nu rimmar jag till alla paketen, sedan är det dags att slå in dem alla!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0